«Мыкты кабинет-2018»
2017-2018-окуу жылынын 30-апрелинде гимназияда
«Мыкты кабинет-2018» конкурсу болуп өттү.
Мыкты кабинет төмөндөгүдөй критерийлер менен аныкталды.
Кабинет №_____
Кабинет башчысы: ____________________
№ |
Эмнелерге кѳңүл бурулат? |
Балл (5 баллдык) |
|
|
|
|
Кабинеттин паспорту |
|
|
Кабинеттин ѳнүгүү планы |
|
|
Кабинеттин инвентаризациялык паспорту |
|
|
Кѳрсѳтмѳ куралдардын тизмеси. Дидактикалык материалдар. |
|
|
Кабинетти баалоонун критерийлерин камтыган видеопрезентация (10 мүнөттѳн ашык эмес) |
|
|
Кабинеттеги жабдууларды колдонуп ѳтүлгѳн сабактын видеофрагменти (10 мүнөттѳн ашык эмес) |
|
|
Кабинеттин эстетикалык талаптарды эске алуу менен жасалгаланышы(бирдиктүү стиль, тазалык, орфографиялык режим, жашылдандыруу) |
|
|
Жарыктандыруу жана эмеректердин абалы |
|
|
Кабинеттин окуу-тарбия процессиндеги аткарылуучу бардык иш-чараларга, класстан тышкаркы иштерди өткөрүүгө ылайыкташтырылып жабдылыш керек. Сабак учурунда, кошумча билим берүүдѳ группа менен иштѳѳдѳ жана сабактан сырткаркы иштерди уюштурууда кабинеттеги бардык материалдарды комплекстүү колдонууга ыңгайланышы |
|
|
Кабинеттеги бардык колдонмолорду системалуу жана рационалдуу жайгаштыруу керек |
|
|
Мугалимдин иш орду:
|
|
|
Кабинетке бекитилген техникалык мультимедиялык, интерактивдүү окутуу каражаттары менен иштөө процессинин ыкмалары |
|
|
|
|
|
Кабинет тизме боюнча колдонмо куралдарга жана окуу кѳрсѳтмѳ куралдарына ээ болуш керек |
|
|
Басма каражаттары(окуу-методикалык адабияттар, таблицалар, картиналар, карта, ж.б.) |
|
|
Темаларга ылайыкташтырылган жана ар бир параллель үчүн дидактикалык тексттик материалдар(текшерүү иш, практикалык иш жана ѳз алдынча иш үчүн, ж.б.) |
|
|
Материалдык объектерди түзүүгө карата, байкоо жүргүзүүгѳ керектүү проектирлөө, конструктурлоо үчүн каражаттар |
|
|
|
|
|
Мугалимдин документациясы |
|
|
Кошумча тесттер, темалар боюнча картиналар |
|
|
Электрондук маалыматтардын каталогу |
|
|
|
|
|
Ар бир баланын жѳндѳмүнѳ жараша берилүүчү(таркатылуучу) материалдар. Ѳтүлгѳн теманы жакшы ѳздѳштүрѳ албаган окуучуларга берилүүчү кошумча материалдар. Группа менен иштѳѳгѳ, үй тапшырмасын текшерүүгѳ карата аралаш тапшырманын материалдары |
|
|
Текшерүү иштер |
|
|
Чыгармачылык иштер. Окуучулардын жеке ѳз алдынча аткарган чыгармачылык иштери |
|
|
Энциклопедия, сѳздүк, предмет б-ча маалымат китеби |
|
|
Чыгармачылык иштердин үлгүсү(реферат, илимий иштер, долбоорлор, макеттер, докладдар) |
|
|
Предмет боюнча сабактан сырткаркы иштердин материалдары. Олимпиаданын, факультативдик курстун, атайын курстун, кружоктордун материалдары |
|
|
Практикалык иштердин материалдары. Класстар боюнча окуучулардын дептерлери, класстар боюнча лабораториялык жана практикалык иштердин темалары |
|
|
|
|
|
Приборлордун классификациялуулугу жана системалуулугу |
|
|
Реактивдердин системалуулугу жана маркировкалангандыгы |
|
|
Техникалык коосуздук(ТБ), ѳрт коопсуздугу(ПБ) журналынын абалы |
|
|
Аптечка жана инструкциялар |
|
Жалпы (150 балл) |
|
Конкурстун жыйынтыгында гимназиянын №314-математика кабинети эң мыкты деп табылды.
Кабинет башчысы математика мугалими Асылбекова Ырысгүл