УЛУТТУК КОМПЬЮТЕРДИК ГИМНАЗИЯнын мугалимдерин (кызматкерлерин) ИКТ-компетенттүүлүгүн баалоо
Профессор А. Молдокулов атындагы
УЛУТТУК КОМПЬЮТЕРДИК ГИМНАЗИЯнын мугалимдерин (кызматкерлерин)
ИКТ-компетенттүүлүгүн баалоодогу суроолордун НЕГИЗГИ деңгээлдери жана багыттары:
№ |
Суроолор жана багыттары |
Баштапкы деңгээл |
|
1. Эсептөө техникасы |
|
1 |
ЭЭМ негизги түзүлүштөрү |
2 |
Аракет системалары |
2. Информацияларды иштетүү технологиялары |
|
1 |
Тексттик информацияларды түзүү жана иштетүү |
2 |
Графикалык информацияларды түзүү жана иштетүү |
3 |
Сандык таблицаларды түзүү жана иштетүү |
4 |
Презентацияларды түзүү, мультимедия технологиялары |
5 |
Информацияларды коргоо |
3. Компьютердик тармак жана телекоммуникациялар |
|
1 |
Инофрмацияларды иштетүүнүн тармактык технологиялары |
|
|
Ортоңку деңгээл |
|
1. Эсептөө техникасы |
|
1 |
Компьютер информацияларды иштетүү каражаты катары |
2 |
ЭЭМдин негизги түзүлүштөрү |
3 |
Аракет системалары |
4 |
Сервистик программалар |
2. Информацияларды иштетүү технологиялары |
|
1 |
Тексттик информацияларды түзүү жана иштетүү |
2 |
Графикалык информацияларды түзүү жана иштетүү |
3 |
Сандык таблицаларды түзүү жана иштетүү |
4 |
Презентацияларды түзүү, мультимедия технологиялары |
5 |
Информацияларды коргоо |
3. Компьютердик тармак жана телекоммуникациялар |
|
1 |
Локалдык жана глобалдык компьютердик тармактар |
2 |
Информацияларды иштетүүнүн тармактык технологиялары |
|
|
Жогорку деңгээл |
|
1. ИКТ жана окутуунун жаңы модели |
|
1 |
Информациялык технологияларды окутуу |
2 |
Өзүнүн ишмердүүлүгүнө ИКТны колдонуу |
2. ИКТны окуу процессине колдонуу |
|
1 |
Билим берүү ишмердүүлүктө санариптик билим берүүчү реурстарды (СБР) жана электрондук билим берүүчү ресурстарын (ЭБР) колдонуу |
2 |
Билим берүү ишмердүүлүктө тармактык технологиялардыы колдонуу |
3 |
ИКТны билимдерди баалоодо колдонуу |
4 |
ОТК колдонуу |
5 |
Ишмердүүлүктү пландаштыруу үчүн ИКТны колдонуу |
|
|